Om Syster Åsa

Sjuksköterska som älskar att pyssla. Drömmer mig gärna bort i inredningstidningar där jag hämtar inspiration för för nytänkande. Älskar att inreda och göra om...vilket gjorde min mor tokig när jag bodde hemma. Pysslar med allt jag kommer mig för så som smycken, sömnad, växter och möbler. Bara älskar att gå på loppis!

lördag 17 mars 2012

Lördagsmys

Vaknade idag med med snuva i näsan, trodde jag nu efter att ha varit i stort sett sängliggandes sedan i tisdags skulle börja känna mig piggare men ack så var inte fallet. Jag Tror jag har sytit upp ca tre rullar hushållspapper och efter detta fått en så öm å sårig nästipp att jag vart tvungen att smörja med inotyolsalva på näsan. Min kära sambo har inte sagt något men han vet ju redan att jag är lite tokig. Som tur är så finns ju internet med tradera, blocket och alla andra roliga sider man kan slösurfa på. Tradera är ju underbart, jag älskar tradera av hela mitt hjärta. Å så alla underbara pärlsidor, att lägga saker man vill ha i varukorgen fast sedan inte slutföra köp är ju nästan lika tillfredsställande som att faktigst handla på riktigt.
Ikväll blir det lördagsmys med årets första grillning :) Helgrillad fläskfilé, smörstekta champinjoner med vitlök och persilja och ungsstekta potatisklyftor. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar